I dina bruna ögon speglas jag!



Igår va det upp med tuppen halv 6 gick jag upp för att följa med emma till sin första tävligt med starlight simon:) Elin va nog nte rikigt vaken när hon kom ut.. söööötnöööt<3
Fast sliten blev man verkligen aja..
Det gick helt okej för henne. Hon är nöjd och det ska hon va han är ung och va hans första tväling och han gick runt hela banan:)
sen blev det hem och slänga sig i sängen för att sova en timme blen 2 och en halv timme istället sen blev elin trött på mig och väckte mig och sa till mig det va verkligen dags att gå upp hahaha så jag löd henne
In i duschen på med mina älskade pökbyxor:P sen till slelin och sen viking:) det va.. älskar att umgås med dig älsko..
sen kom vår kära målla.. så blev det en tur till sjöbo. va först lite tverksam men tur jag följde med;)
träffade ania när jag gick hem igår och prata lite. hoppas allt kan lösa sig..

För dina ögon.... ja ni som va där förstår nog :)

Känns bra jag satte stopp för detta innan det hann gå förlångt tack målla och elin. ni fick mi att ta det rätta steget i rätt riktning. vad ska jag med svin till?

Idag ska jag ut oh gå med elin och målla sen blir det nog kören ikväll om jag orkar hihi


Finns alltid här slelin<3

Kommentarer
Postat av: Slelin

Det tur jag har dig Hjärtat! Vad skulle jag gjort utan dig? Jag älskar dig mest! <3

2007-08-19 @ 11:43:38
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0