Minnen


I en tanke kommer jag
Dina drömmar får liv i dimma
Vatten droppar rinner och du
kan glömma allt
låt din själ en gång få ro
och följa i en vind

sjunk i sömn en evighet
vila i min famn
du kan sväva fri
som ja som du du ser
en tanke ger
vi är två i en
få liv

Känna friden att förlåta
aldrig glömma små ord i dimma
vatten droppar rinner
och du
du gråter nu
varndra på din jord
och följa i en vind



Jag saknar jag saknar jag saknar,,, Vill bara tillbaka till min gamla skola. Det är där jag lärt mig vara den jag är. Det är där jag mådde som bäst iaf i slutet. pågrund av en helt underbar människa. Ni som känner mig vet vem jag menar. Önskar bara att alla hade hafy en sån underbar person i er liv.

Igår tränade jag efter jobbet. va sjukt jävla varmt så dte blev bara i en halvtimme men men bättre det än inget.
Sen va jag med Ania Elin & Målla Först satt vi hos målla den gick jag elin och målla en runda sen handlade vi godis. fan vad besviken jag är på mig själv.. jag ska ju inte äta sånt. aja får bli extra lång träning idag. Jag och elin slog iaf vad att vi inte skulle äta mer godis nu fram till jul. hihi hoppas vi klara det :P Vi måste fram med viljan nu älsko<3

Grattis Joanna :) allt har verkligen blivit till det bästa i ditt liv nu. är väldigt glad för det :)<3

Idag blir det träna efter jobbet sen till stallet om jag orkar eller så ja vem vet vad kvällen har att bjuda på:P

Imorgon är det sista dagen för mig på jobbet.. sköööönt hihi är helt jävla underbart ju
hihi
Sen förhoppningsvis blir det en del solande för mig med men ska ju inte hoppas på förmkt...



Känn den lust som brinner än och håller dig vid liv
för hon följer dina sinnen som om ingen annan fanns

Oh hon söker dina drömmar
hon pulserar i ditt blod
som ett andetag som väntar
som en längtan utan ord



Kommentarer
Postat av: jooana

det betyder mycke baby. skönt att du snart slutar på jobbet =) du är helt fantastisk älskling !!!!

2007-08-09 @ 14:26:42
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0