Snart tackar jag för mig :)


Oh helt underbart är det att jag äntligen har jobbat klart mina 6 veckor på detta urtråkiga jobb. nej nu va jag dum men det händer inte allt för mkt här.

Igår när jag satt och hade som mest tråkigt på jobbet ringde kjoi och fråga var jag jobba. Så kom hon hit och förgyllde min dag:) helt underbart att prata med dig. du lyssnar verkligen och är helt underbar<3
Sen efter jobbet tränade jag i 40 min fy fan vad varmt och jobbigt det va.. usch usch usch jag höll på att kräka så mkt jag tog i haha men skönt va det:)
Sen hem och fixa med maten :) jag och mamma bestämde oss för att grilla så så blev det:P myspys hela familjen satt i trädgården och åt + kerstin. sen va dte bara att byta om och åka till stallet... oh det va varmt och extremt jobbigt. jag och rocket va nog lika svettiga båda två ;) hihi
fast gick mkt bättre med honom igår fast när han väl lossna och börja arbeta orkade jag inte mer för då rann svetten och armarna värkte:(
Sen hem och byta om sen träffade jag älskade elin<3 hon & joanna lämnar mig denna helgen:( Oh jag och elin som minst träffas 5 minuter varje dag.. hur ska jag klara mig:P aja finns ju telefon.
Sen har jag ju Ania Målla Tinna & Kjoi som är hemma och som vill umgås med mig :)<3

Slutar nog jobba vid tre tiden idag sen ska jag hem eller så sticker jag direkt till Ania får se om hon fortfarande vill ses.
Sen ikväll blir det målla tinna eller kjoi som gäller:P eller allihopa hihi
Imorgon ska jag äta kräftor med mamma och pappa om jag inte ska med målla till tomelilla för då ska jag äta kräftor där istället ;)

hoppas verkligen det fina vädret kommer tillbaka imorgon så jag kan åka till standen:)


Kommentarer
Postat av: Ania

Tyvärr, det fina vädret höll sig inte till idag! För mycket begärt av vårt hopplösa väder?? Nej det tycker jag verkligen inte. SKit väder!
Jo det är väl klart jag vill träffa dig, men jag skrev ju det inlägget lite innan vi sa det, hehe.. :P
ses sen hun!

2007-08-10 @ 10:52:04
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0