Underbar helg




image62

Har tillbringat hela helgen tsm med min älskpälsk.... fan vi har så kul tsm så ja jag vet inte var jag ska börja:)

Fredagen började med att upp kl 6 för att åka på inköp med praktikplatsen. mkt trevligt men va hemma typ vid 6 på kvällen så va rätt så död.. Sen åkte jag hem och ringde min elin och ja självklart satt hon och vänta på mitt samtal som alla andra dagar. väntar inte jag på hennes väntar hon på mitt:P Så jag cyklade hem till henne så va jenny också där myyyyyys:)
Sen va vi i sjöbo på lvällen och chilla med jesper och sebbe:)

Lördagen va det dags för cykelfesten:) där jag och elin skulle hjälpa till och servera och städa:)
Men vi behövde inte va där förrän 11 så vi va med grabbarna innan dom skulle till logen:)
mkt trevligt va längesen man träffade dom:)
Sen stack vi och jobba vid 11 och gjorde mackorna till nattamaten... fy fan vad många mackor asså helt sjukt tror inte jag sett så många mackor förr. hahaha men kul hade vi..
Pappa underhöll oss en del. och ja dom andra med..
Rolf har den skönaste stilen i fågeldansen.. hahahaha
sen när vi städat klart så åkte vi ut till UR igen och hörde på när grabbarna berätta sina historier om kvällen. ja jävlar vad dom snacka.. haha som jag och elin skrattade åt dom..
De hade hunnit med att va i slagge bli anmälda få blåtiror rivmärke och träffat en brud med den största gluggen dom någonsin sett.. hahaha

Nu sitter jag hemma hos elin har precis kollat handboll och vrit hos hennes pappa:)









Elin Ingvarsson min räddare i nöden utan dig vore jag döden<3
För du är det bästa jag har. du ger mkt mer än du tar.
Du är mitt rop och mitt svar ja du är det bästa jag har<3

250047-67
Jag äääääälskar dig<3

Kommentarer
Postat av: slelin

Du är unik hjärtat.. Ingen är som du. Utan dig ingen mig.. Du är min allra bästaste vän och jag älskar dig mer vad du kan föreställa dig!

2007-08-26 @ 16:02:10
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0