Bara det godaste gott


Aaaaaaa panik allt går i sönder typ till och med jag:(
På jobbet funkar inte en dator som är mkt viktig för patienter som ska träna sen är bassängen i sönder så nu sitter jag med 2 veckors bokning av bassängträning och ska avboka det.. puuuuuh
Min mage gör så sjukt ont och ja jag vet inte var jag ska ta vägen.
Längtar tills jag slutar för då ska jag träffa min älskade Elin.. faaaan vad jag behöver henne just nu. hon är helt gooo skickat lugnande mess till mig idag och allt:) Finns det bättre vänner än så?

Helgen har jag tillbringat i största del med fröken nordstöm:) mkt trevligt och mysigt. trivs som fisken i vattnet med dig<3 Har alltid lika kul
Fredags va vi hos hennes mormor och morfar och snackade:) sen va vi med sebbe och christoffer:)

I lördags va jag med mamma på nova och shoppade loss:) mkt givande sen hem och städa gadroben :)Sen va jag med anna på kvällen :)

I söndags va jag och mamma ute och gick sen på kvällen va jag i stallet och min söta lilla emma va med mig :)

Iveckan ska jag rida och träna och sola:) Och va med vännerna såklart:)
Sen kanske på hemligt uppdrag ;) men vi får se hur det blir med det

Himmlen är oskyldigt blå det djupaste hav lika så. att regndroppar faller som tårrana gör det rår inte stjärnorna för. Älskling jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns. fast tiden har jagat oss in i en vrå är himmlen så oskyldigt blå.

Ska färga Joannas hår i veckan också:) wawawaaawiiiiie<3


Kommentarer
Postat av: Slelin

Jag fiins här för dig alltid Hjärtat! Det vet du.. Vad gör man inte för sin bästaste bästa vän? <3

2007-07-30 @ 16:34:44
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Ania

Saknar dig med <3

2007-07-30 @ 18:08:27
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Ania

< 3

2007-07-30 @ 18:08:58
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Ania

(L)

2007-07-30 @ 18:09:35
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0