Måndag hela dagen lång

Usch ja då va det måndag igen :( men men det är så det är att va en arbetande kvinna...
Helgen va helt okej inte alls som jag planerat men va fan sånt som händer.. lite ledsamt bara men men
Fick tid till att umgås med både Emma & Elin så det kan ju inte bli bättre..
Känns skönt att vi jag och emma fått upp kontakten igen.
Och Elin ja vad finns det att säga mer än att vår vänskap är något av det
bästa och det blir bara bättre och bättre :) <3

Idag blir det jobba till 4 sen hem ut och gå sen till stallet förmodligen:) sen hem och sova..hihi

Veckan ser ut så att jag ska träna och rida den mesta tiden. sen förhoppningsvis va med vännerna också.
 Ihelgen ska jag leka med dom iaf :P




var är sommarens fina väder?

Längtar tills jag & emma ska till bulgarien.. hoppas verkligen Elin följer med ;)

Kommentarer
Postat av: Ania

Och det ska komma från rätt!!!

2007-07-10 @ 12:04:22
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Ania

Och det ska komma från rätt!!!

2007-07-10 @ 12:04:35
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0