Om du tror att jag bryr mig när du bara styr mig?

Då va det fredag morgon igen:)
Ikväll ska jag träffa Nancy:)
Vi ska förmodligen åka till åhus. Jag viiiill iaf ;)
Skulle först med Joanna och Slelin men dom skulle stanna ända tills söndag och det kan ju inte lilla jag.
På lördag är det Anna & Sanne dag för hela slanten :)
 som jag har saknat dig babe.
Har världens träningvärk idag men det är härligt får nog ta och gå en runda idag bara och träna här uppe på lördag igen:)
Är så skönt att bli så trött i hela kroppen efter ett hårt pass med träning:)
Får en att glömma och koppla bort alla beskymmer man har och slutar tänka på vissa idioter.
Förstår mig inte på er killar.
Det ska alltid va när det passar er.
Trött på det!


Vännerna & Familjen
 är den största glädjen och den sanna glädjen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0