regn och ännu mer regn

Igår va en helt sjuk dag.. haha sååå kul jag hade av det illa jag kommer ihåg ;) full va jag också... haha jag och Slelin vi är ett team :) fy fan vad vi har roligt tsm :D

skit kul att träffa alla..

idag mår jag mindre bra mår helt enkelt skit..haha men men så är det ibland... har ju mig själv att skylla;) hahahaha

Fy fan när vänner sviker. är jävligt besviken på dig. inte för det handlar om mig men att du kan svika en vän för dom två asså hallå varifrån kommer du egentligen. men ska jag va ärlig har du förändrats och verkar inte uppskatta oss längre så aja ha du dom då istället... tycker det är tråkigt bara



Vänner vänner vänner<3

Kommentarer
Postat av: Slelin

Jag håller med dig Hjärtat! Både att vi har kul tsm ch de..

2007-07-06 @ 13:19:24
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0