Upp&Ner Hopp&Tro Svek&Lögner








image53

Blandande känslor imorse när jag vakna. Kanske va det bästa som kunde hända för nu har verkligen insett vilket jävla siv du är och att jag inte ska ägna min tid på dig mer... nej det är över nu.
Blev så sjukt ledsen igår. fy fan det kändes som mitt hjärta gick i tusen bitar men nu orkar jag inte gråta fler tårar för din skull..
En dag kanske vi kan bli vänner men det tar nog sin lilla tid.
Tack för att du ringde igår kjoi <3
du är för söt fast vi inte känner varandra
så bra så bryr du dig så mkt.
Gillar dig som fan min nyfunna vän :)

Tack Elin du vet precis hur jag känner och mår. fan vad jag älskar dig....<3

Åkte till stallet igår men hann bara öppna dörren så mullra det som fan så jag stängde igen..
Sjukt rädd för åska...
så körde hem sen gick jag en runda och yoyo&jessika höll på att skrämma livet av mig. fy fan vad rädd jag blev... sheeeet hahaha ni är för söta.

Idag blir det umgås med livet vänner sen på hemligt uppdrag ;) fast vi får se hur det blir med det..hihi

ska ut och gå när jag kommer hem iaf..


Grattis min älskade Tinna<3 vi ses på lördag :) :)

Kommentarer
Postat av: Kjoi

ahh guman. Ja fy fan för jonom. Vi kan ju säga så att hämden är ljuv och han kommer inte få det lätt. För du o jag ska göra hans liv till ett helvete för hoppningsvis.
Amen gumman, Det är ju klart jag bryr mig.
Jag bryr mig om alla mina vänner, nyfunna som gamla. :D Jag kände på mig att du var ledsen så jag var tvungen till att ringa. Det va trevligt att prata med dig trots omständigheterna. Jag hoppas du mår bättre idag snäckan.
Ring om du vill prata,. Finns här för dig.
Oj va lång kommentar. haha. Jaja, så kan det gå när inte haspen är på. :P Nä nu ska jag försöka sluta skriva om jag kan. haha. :)
Ha det underbart snäckan.
Gillar dig grymt mycket.
Även om vi inte känner varandra så bra, så har jag ändå en bra feeling. :)
Puss på dig ;) <3

2007-07-11 @ 16:59:24
URL: http://kjoii.blogg.se
Postat av: Slelin

Ojag älskar dig mitt hjärta du o jag livet ut

2007-07-11 @ 18:53:59
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0