Var minut


Ord utan mening gör mig galen.
Varför säga något man inte menar?
Falskhet på hög nivå..!

Gårdagen va underbar:) Va med Slelin&Kjoii :):) kääääärlek på hög nivå. Vi gjorde kanske inte allt för mkt men det va mysigt gick en lång runda och ja jag och elin visa kjoi lite saker vi brukar göra när vi har tråkigt...
-Men vad gör du?
-Han kan väl förfarao få simma lite

Hahahahaa
Tråkigt att kvällen tog så snabbt slut bara

Idag blir det jobb sen hem och vila lite sen till stallet:)

Läääängtar till den 15 augusti för då kommer min Elly hem :)<3

Blir inget utomlands denna sommaren men men

Slelin&Jag va och sola igår :) sköööönt men sjukligt varmt hihi

Det finaste som skrivits på länge...
- Vad gör man inte för sin bästaste bäste vän <3
Naaaaaaaaaaaaaaaaaw

Kvinnoligan hoho
Var är gänget som hade så kul tsm?
saaaaaaknar det verkligen


Kommentarer
Postat av: Ania

Gomiddag du som vackrast i landet är :D (har inga pengar på mobilen) Ja var är alla kvinnor?? Saknar...

2007-07-31 @ 12:37:52
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0