Nobody knows


Helgen har varit okej. I fredags va jag med Elin&Rasmus och kolla på dramat sen hämta vi martin och sen joanna:)

Ilördags fixa jag Anias hår innan hon skulle till Balen:) Sen åkte jag och Joanna med Pia och Mormor Karin in och kolla på alla som skulle på balen. sååå fina all va:)














Sen återvände jag och Yooa hem till hörby gick ut och åt och kolla på allt konstigt folk som va ute sm vi skratta:P speciellt åt fyllot.. Sen blev det några öl hos olle och så kolla vi på fotbollen:D Heja Sverige....! Kändes som den kvällen va något vi behövde:) Känns så bra att kunna prata med dig.. Ingen ska göra dig illa igen gumma för jag finns här för dig nu och för alltid<3 Älskar dig sååå




Sen i söndags åkte jag och Selin till Båstad och hämtade saker hos Amanda:) Alltid lika kul att se henne:) och Vilket jävla Lammkött där va.. wohoooooo
Det va en trevligt tur:) och godis åt vi så det spruta ur öronen.. Du&Jag Slelle<3<3
Vem Fan har knullat i sin balfrisyr ;)

Kommentarer
Postat av: Slelin

Hahaha ja vem fan har knullat i sin balfrisyr?

2007-06-04 @ 18:29:10
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: jooana

du är underbar älskling

2007-06-04 @ 18:43:51
URL: http://yooa.blogg.se
Postat av: Anonym

haha så grym! -vem har knullat i sin balfrisyr?! kan bara vara en! <3

2007-06-06 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0