Play for me, just play one song for me


Försöker får dig ur min hjärna och mitt hjärta men fan känns som du fasnat där.
men jag ska öra allt jag kan för att få bort dig för är trött
på att känna såhär och du bara skiter i mig. Om du ska va på någon så va inte på mina vänner är du snäll. Du sa att du aldrig kommer göra något som sårar mig men vad tror du du gör är du gör såhär? Har ni killar inga känslor?

Mamma&Pappa ringde igår oh va skönt det va att höra era röster. saknar er något så sjukt mkt.. Speciellt när ens dagar känns såhär :(

Har städat nästan hela hustet nu. För dom kommer ju hem imorgon.. Imogon är det första dagen på jobbet.. puuuuh ska inte alls bli kul men men får väl stå ut med det med..

fick världens finaste mess igår :
Vad skulle jag gjort utan dig sanne?
Ärligt talat. Ingenting.
Jag är så otroligt gald att jag har dig. det går inte att beskriva med ord.
Jag älskar dig och kommer alltid alltid att finnas vid din sida.
Det kvittar vad som än händer så finna jag där för dig.
Du är underbar! <3

tack slelin du är verkligen min egna lilla solstråle som får mig glad när jag är nere<3





Ska till stallet lite senare idag. ska bli skönt och rensa tankarna lite:)


Vänner är det bästa man kan ha och jag har fått dom bästa man kan få.


Elly - èg elska tig




Kommentarer
Postat av: Slelin

Du o jag!

2007-06-27 @ 22:18:33
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Kjoi

Hej gumman. T. jo du vet så väl vem det e har jag hört. För han har sårat dig med.
Du och jag borde gå ihop i en verksamhet mot honom.
Typ starta en: Komma över honom. Va säger du snäckan? Jag trodde inte att du också blev sårad av honom. Blev så paff när jag hörde det. Förlåt gumman. Skulle aldrig göra något för att såra dig medvetet. Puss på dig hjärtat

2007-07-09 @ 16:45:44
URL: http://kjoii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0