Wawawiiiiie

Underbar dag idag. vakna av ett mess från slelin:) hihi så jag satt mig på cyklen och cykla till henne.. sen kom söta tinna på besök:) hihi spyan.. hahaha såååå kul
Sen bestämde vi oss för att äta smörgåstårta hos Tinna så vi körde dit:) mums mus det va rikigt gott. Tinna du tar en bit till va..hahaha
Sen skulle vi köra cross men hittade ingen nyckel.. typsikt

Jag - Vems är den crossen?
Elin - Det är nog tinnas bror.
Jag - men den ser större ut.
Tinna kommer in.
Elin - Är din brors cross större än din?
Tinna - Nej lika stora frast hans är gul.
Jag och elin tittar på varndra och fattar inget den crossen vi kolla på precis va ju blå.. ja jävlar va vi skratta...
Tinna - men det är ju ingen cross det är min moped...
Ännu mer skratt :)

Älskar er mina änglar<3



Kommer till Hörby ska till Olle en sväng jag och elin har svarta shorts och vår avslutningtröja sen nian.. Et liten pojke säger
- dom är nog tvillingar
hahaha




För vi har vårat glada barnasinne kvar! har ni erat glada barnasinne kvar?



Kommentarer
Postat av: Slelin

För vi har vårat glada barnasinne kvar! har ni erat glada barnasinne kvar

2007-06-18 @ 10:25:01
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: sanne

Ja det har vi verkligen:)

2007-06-18 @ 12:13:34
Postat av: Slelin

Gooood

2007-06-19 @ 10:34:35
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0