LaxFeetha


Jag blir sååååå trött va fan har jag med det att göra... Oooooh sluta blanda in mig.. Vänner haha jo eller hur.. snacka du din skit med någon annan...

Sheeet så sliten jag är idag märks att man inte varit i skolan på en vecka och att man bara legat hemma och sovit är helt trött i kroppen.. Fick ta mig en sovmorgon i morse hade knappt sovit något.

Igår va jag med Ania en stund:) sen va jag med min illa slelin:) så åkte vi en sväng med artin men vad hände då?haha jo bilen gick i sönder när vi skulle ut och hälsa på olle och grönvall när dom fiska.. haha

Men det fixa grabarna till sen:P haha


Ska jag nog ut och gå med Joanna&Slelin ikväll :) <3

Jag är såååååååååååååååååååå hungrig


Längtar till helgen då ska det grillas och mysas och drickas ;D haha


Bye for now era jävla LaxFeethor

image14

Kommentarer
Postat av: slelin

Haha som ja ser ut på den bilden.. FETTO... Hmmm..

2007-05-15 @ 14:43:27
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0