Super irriterande


Igår va det ju bara värsta skandalen på Melodifetivalen... Hur i helete röstar folk ? Blir så förbannad. The ark va sjukt bra igår det va finlands bidrag också men inte fan kom dom bra nej men alla habibi längre dom kom bra fast dom sööööööög. Men hon som vann va mkt ba inte så snygg att titta på me va fan:P haha låten va ju bra:)

Nu är jag äntligen frisk eller ja bara lite snorig me annars är det toppen :D Är sjukt rastlös men ändå trött och alla mina vänner ligger och sover eller är bakfulla eller pluggar.. hahaha men jag och min älskade Slelin ska ut och gå senare idag vi msåte börja förbränna fett nu inför sommaren.

Hade världens sjukaste dröm inatt helt sinnes. haha men ändå bra

Känns så bra att veta:) Anna tur jag har dig som kan ta reda på saker till mig..haha saknar dig din skit ;)<3




Nästa helg ska det blir fääääst:P eller ha det hade varit kul:) går bara i skolan måndag till onsdag sen är det lååååång helg:D:D:D:D


KVINNOLIGAN in my ♥



image11

Kommentarer
Postat av: Ania

DEN drinken ser giftigt ut, farligt giftig :P

2007-05-13 @ 13:05:30
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0