Höst...SUCK


Denna höst kommer ta kål på mig om det inte händer något uppiggande i mitt liv snart.
Ikväll blir det äta gott tsm med familjen sen blir det idol och kanske en aningens pluggande fast tycker det är det ända jag har gjort denna dag. Men men har man 3 prov nästa vecka så får man plugga. Sen är det snart dags för dansuppvisningen också sheeet i tisdags va allt så rörigt.. men kul ska det bli längtar tills den stora uppvisningen innan vi slutar.. LYCKA:D

Imorgon ska jag va på skolan från 10 till 14 för det är öppethus och man får ju gratis fika och biobiljett:) mina sötnosar är där också :) jag gillar verkligen mina tjejklasskamrater<3 iaf dom flesta hihi
image94


Pratat med Anna idag hihi i just miss you soooooo men imorgon träffar jag dig allt:P


Slelin du är min människa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0