Facebook

Nu har jag också skaffat mig facebook men ja jag ska säga det det är rätt klöddigt innan man förstår sig på allt. och så är det ju på engelska. nu menar jag inte att jag ej kan engelska men jag ska inte skryta heller och säga att jag är någon höjdare i det:P hahahaha

Helgen va underbar.
kommer bilder i bilddagboken när jag fått dom av slelin...

Dagens:
Någon snubblar.
B - Hoppsan, det blir jämnt när du kommer över.

ni som ej va där kanske inte tycker det är så kul men jag och elin skrattade som fan och det gjorde vi typ hela helgen förrutom första natten.... fyyy faaaan vad vi frös.

Kommentarer
Postat av: Slelin

Hhahahaha vad kag skrattar.. Ja men de blir ju jämt när man kommer över haha.. Ja mkt skratt o mkt kärlek..

2007-10-24 @ 17:37:53
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0