Badaboom



Vaknade i morse med att solstrålarna slös in på mitt rum:) Så härligt.
Förkylningen känns bättre men ja inte helt bra men ja.
Idag måste jag ut och gå jag mår helt dåligt av at inte ha gjort något sen i tisdags.

Hoppas alla mina underbara vännerhar haft en bra helg och roligare än vad jag har haft.

Måndag imorgon:( fattar inte hur det kan g så snabbt. så får man inte dansa imrogon heller. kan man bli mer arg och ledsen. jag som lever för dansen.
Nej kanske dags att dscha bort sjukan nu och ta tag i mitt liv igen


Känns som jag har en del att fundera ut nu också. Har ju haft en del att tänka på när jag varit sjuk. Om jag ska öra något åt det eller jag ska låta det gå ett tag till och känna efter. kanske är bäst jag menar är fortfarande inte helt säker så varför inte låta dte gå en tid till innan jag tar mitt beslut.



Längtar efter att få träffa alla vänner igen
speciellt elin för det är ju hon jag brukar träffa var dag:)
Men har tänkt att nu ska jag t vara på alla vänner jag har och försöka träffa alla lite oftare:)





Kommentarer
Postat av: jessica

heeeej gumman
jag e hemma nu, jag kom igår hehe
pusssssssss

2007-09-23 @ 13:43:05
URL: http://jboo.blogg.se
Postat av: jessica

tack :-)
ja du jag åker på växjö på torsdag så det får va innan det hehe...

2007-09-24 @ 21:52:51
URL: http://jboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0