Over my head


Igår jobbade jag till klockan 5 sen hem och gjorde inte allt för mkt. sen körde jag till Elin:) Sen åkte vi till Valentino och käka:) myspys
Kjoi&Joanna va också där:)
Sen lämna jag Elin för hon skulle på klassträff så hämtade jag Ania så handlade vi hårfärg och godis:) sen körde vi till vår lilla Jenny som har lilla nellie i magen:) oh helt sjukt kul är det:) sen kom söta helena också så kollade vi på Step up världens bästa film:) va verkligen jätte mysigt att umgås med er igår. Helena färgade Anias hår också..
Bara en som saknades igår och det va elin men idag är det hon som gäller för hela slanten:)
Ska snart cykla till henne:)<3

image77



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0