Århundradets jobbigaste natt

Faaaaan vad arg jag va inatt när min jävla äckelhosta bara höll på. somnade inte förrän halv 5 och klockan halv 7 va dte dags att gå upp för då skulle man ju jobba.
Har inte jobbat på flera månader och när man väl mår som sämst ska man upp och jobba. haha är inte det bara helt sjukt.
Nu är jag så fruktansvärt trött och längtar bara tills denna dagen ska ta slut men det verkar den ju aldrig göra.
Ska hem och känna efter om jag orkar göra något eller ej.
Igår va jag hos min älskade R och kollade tv och ät skit:P

Nyår vad fan händer då? Asså jag har ingen ork att lägga ner någon tid på det. jag är fan helt ur balans känns det som..

R gjorde vi min blogg igår..hihi mkt vaker:P<3

Slelin min söting har fått ett nytt smeknamn:P hahahaha date;)

Varför vill jag så gärna träffa dig? känner inte dig.. hmmmm

Kommentarer
Postat av: jooana

Vi är one of a kind älskling <3

2008-12-29 @ 15:46:12
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0