Det är över nu

Jaha då va snart detta året över. Och det gick snabbt.
Året började hur fint som helst eller februari va min vändpunkt detta året.. och lycklig har jag varit. Kanske en aningens tråkigt med mina vänner men kan ju säga att jag tagit igen det:P för fy tuan vad vi festat dom senaste månaderna. Fattar ej hur vi pallat:)

Nästa år.....
Ja vad händer 2009?
Antagligen blir det ett bättre år än 2008 men man ska ju ej ha några förväntlingar.

Ikväll blir det bara lugnt för mig efter gårdagens natt. shit vad dålig jag va.. Hoppas verkligen det är bättre imrogon..

För imorgon ska jag fira nyår med min vinge:)<3 Tråkigt date inte ska vara med:(




Kommentarer
Postat av: slelin

Ja de e tråkigt.. :( Men jag ska tänka på er hela kvällen.. Jag älskar dig <3

2008-12-30 @ 17:45:36
Postat av: jasmin

Gott nytt år gumman <3

2008-12-30 @ 18:58:53
URL: http://mammajasmin.blogg.se/
Postat av: Emilie

Happy new year snäckan :D

2008-12-31 @ 13:52:58
URL: http://memmelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0