Julhelgen:)



Juldagens bravader va väl helt okej. Jag och joanna va sjukt jävla taggade hela dagen kanske lite för taggade för det blev en riktig fin fylla redan kl 8 hahaha
Sen bar det av till jägers och där va så äckel mkt folk. så man får slå sig fram och det är ju bara så sjukt jävla störigt. men men sen ringde jag och elin några samtal och försökte få vissa att komma och hämta oss med den gröna bussen men det gick visst inte:P hahaha så där stod vi i telefonkiosken och försökte fixa skjuts. hahaha
Annandagen blev det hysterisk rea på nova och jag va så bakis så jag höll på att kräka på folket. sen bar det av till malmö med Slelin. umgicks med hennes pojkvän med vänner. mkt trevligt spelade lite tp och drack öl.. haha inte min och elins favorit dricka precis men sen kom en brud och räddade oss med lite tequila roes:P hahahaha mums
Följde med grabbsen ut men blev ingen lång runda sen blev det snabbmakaroner och köttbullar:P
Igår va vi hos slelin och sjöng singstar. Slelin trodde hon hade koll på läget men det hade hon visst inte. hahah du är slut:P<3 ( du vet vad jag menar)
Sjukt dans sugen va jag igår men det va inte så många andra som va det. Kul när man får medelande att man skulle varit 25 år hahaha då kunde jag dansat som bara den:P
Ikväll är det mongokväll med rapunzel:)<3 om gillar vi... vi flippar bäst hjärtat<33333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0