Mys&skratt med änglarna

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööööör
detta sjöng jag precis för min lilla usa elin som kom hem till sverige igår. så jävla underbart<3<3

Gårdagen började med att jag och J skulle överraska elin när hon kom hem. när vi står på konsum så skickar P vi är hemma om 25 minuter jag och J fick lite panik hade ju en del balonger att blåsa upp. så fort som fan hem till E och blåste balonger så det stod härliga ting:P
Elin kom in och vi hoppade fram och skrämde henne ja jävlar vad hon skrek.
Sen blev det värsta kramkalaset :)<3
Underbart att ha dig hemma babe<3


Sen på kvällen blev det mys med ungrna och J,E&T:) käkade taco,ostbågar & drack mjölk:) Va så härligt att va alla samlade igen. Blev ej så mkt prat för alla bara njöt av varandras närhet<3 men en del skratt blev det...

Gårdagens: Fisen bubblade fram och fastnade i mina blygläppar:P hahahahaha
(sjukaste humorn)


Ikväll blir det party :) men J min älskade vinge ska ej följa med:( det gör mig ledsen. ska nog klura ut något så du hänger med:) hihi


seeeeee yaaaa

Kommentarer
Postat av: jooana

du är för söt. vi tar igen det snart min fina krågevinge, jag lovar dig :-D



love you babe!<3

2008-12-06 @ 15:31:08
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0