nobody knows

Så då va helgen snart över och jag ska jobba imorgon. känns verkligen knas men ska bli skönt att få pengar för jag har inte ett rött öre kvar nu..:( Hoppas man får pengar i julklapp för jag måste ju ha pengar till den 25..
Måste handla dricka på systemet nu innan jul för annars blir det inte bra..

I fredags blev det en del dricka för fröken tenghamn. när jag satt och räknade på det blev jag nästan rädd. ojoj jag måste verkligen lugna mig med mitt festande. den 25 då jävar sen blir det nog lugnt ja iförsig sen är det nyår men va fan har inga som helst förhoppningar på det.
Men efter i fredags känns det inte alls bra längre. va helt glad innan och nyfiken men kändes som det bara va för stunden för dig.
sen igår ringde och skickade C sjukt förvånad men mkt kul va det. men kan jag inte bara va glad för det..

Känner att jag är i stort behov av att hitta någon och det är av fel anledning därför kan jag nog vara för intensiv och kanske skrämmer bort. för mitt humör har ej varit på topp precis och blir sur för minsta lilla.

Aaaaaa går detta över snart eller du sk vara fast i min hjärna ett tag till? Vill ej du ska försvinna helt men kanske lite känslor kan åka bort............

Längtar tills klockan halv 6 då står det taco på familjen tenghamns matbord:D





/ nobody knows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0