Onsdag

Jag börjar tröttna på detta nu.Vill fan ha ett jobb nu och tjäna massa pengar.
Jag och Slelin får ut och leta jobb idag hahaha
Blir en runda ner i byn och köpa en julklapp till mamma:) Sen en runda in om 34:an och se om där är något snyggt inne. Sen får vi se vad dagen visar..

Rapunzel min lilla krågeving jag saknar dig bli nu frisk och festa loss som vi brukar göra:) lördag?:P

igår bakades pepparkakor hos familjen Ingvarsson. Innan det va jag hos Majsan och fixade mitt hår:) najs najs:P
Sen en runda till rasse och hans familj sen blev det en tur till tim.

- Hallå Elin vem är det?
* Jag vet inte!
- Jag vågar inte gå av bilen känns som här är något lurt på gång.
* Nej inte jag heller. Vi sitter här till tim kommer hem


Hahahaha
Korkade som vi va så va Tim i en av bilarna på gården. som vi skrattade


Kommentarer
Postat av: jooana

Lördag it is min lilla vinge;-) då jävlar ska danse-skorna fram hahaha



är så satans taggad !!! <3<3<3

2008-12-10 @ 22:09:17
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0