Rastlös

Oh vad jag har varit rastlös idag. Har märkts att det har folk i min omgivning också varit:P Jag elin och pia har mobbat varandra hela morgonen sen kom kim och han fick det inte lätt.

Jag och elin stack upp en runda till natha ikväll:) mkt trevligt inte så länge men ändå.

Har precis kollat bad santa med tim och rasse jävla skit film hahah men men va trevligt att umgås.

Imorgon blir det lite jobb på eftermiddagen sen träffa R :)<3 Saknar min kvinna oerhört mkt(L)

Fredag blir det umgås med natha på dagen åka till höör och fixa lite sen käka på hardys:) vårt ställe:)<3
Kvällen blir det party får jag hoppas eller du sviker mig E?
Ania kom hem i tid på fredag så du kan umgås med oss. hade varit superduper kul:) miss you baba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0