Cramberries

Så kan man pusta ut för danska provet gick ändå helt okej. Va ej med på dansen idag tur va väl det är helt förbannad för jag har kommit med ett jävla mongo. Men visst sanne vill säkert va med henne förstår inte vad dom tänker.
Aja ska ringa tandläkaren imorgon för det är något som är fel så får väl åka dit igen:(Imorgon måste jag träna eller på torsdag iaf kan fan inte ha ont mer nu. blir så förbannad!
aja får ta igen det sen på lovet för då får det bli 2 pass om dagen:)

Trött på folk som väljer hela tiden. ibland den ena sen den andra. men men orkar ej lägga ner mer tid på folk längre jag bara är nu. Blir bara så besviken hela tiden. till och med på personer man ej trodde skulle göra en besviken.

Ska bli kul i helgen iaf.
Fira sofie på fredag och då ska lilja med mig och E dit:) sen ska min älskade lagerfelt va där och fy fan vad jag saknat henne<3<3 kommer krama ihjäl henne eller nått:P
Sen ska jag bara ta dte lugnt resten av helgen:)

Snart ska jag träffa min söta Jenny med bebisen fortfarande i magen tråkigt nog:P men hon kommer förmodligen snart:)


snacka skit om mig du snacka skit om mig, sluta snacka skit om mig du snacka skit om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0