Dagen innan ni-vet-vad börjar

Idag är det sista dagen på mitt Jullov som har varit ett mkt bra jullov fast alldeles för lite snö. Sitter här vid datan och tittar ut och niser att det regnar. Det regna i Januari borde det inte va snö som kommer då?
hmm detta vädret
Idag har jag sovit halv länge:P sen slappat vid tv gjort ansiktsmask duschat och nu ska jag måla mina naglar. I väntan på att jenny ska ringa mig. Har hunnit med att prata med älsklingen min också:) ja elin såklart.. hihi
Idag fyller Sven-Ellen 20år den lilla råttan. lide avundsjuk
Imorgon är det Ania och Mållas tur att fylla år.
Idag flytta min kära Ania till småland ända till mariannelund.. :( men vi ses till helgen iaf.
En sak är positivt med att skolan ska börja och det är att dansen börjar igen:) min lycka här i livet.

Igår va jag hos E och sjäng sing star och sen kolla vi på harry potter med stoj och pia:) myspys men Elin somna ju som vanligt. hahaha


image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0