CLOSER

oooh jävla fitthalebop gåt varken att ringa eller skicka.. Kan man bli mer irriterad? Nej för nu har jag verkligen inget som kan underhålla mig ikväll. oh jag vill bara hitta på något och slippa ligga hemma som en jävla nööörd:(
Men ja har väl inget annat val.
Älsklingen va hos mig en stund innan sååå jävla skönt så vi fick pratat ut. nu känns allt bra igen:) Men vill ha dig här igen juuuue.
Sen saknar jag min lilla liga som fasen. vill bli frisk så jag kan svina runder med er lite:) oh saknar saknar....

Sen vill jag att någon fixar min blogg för jag blir super trött på detta uteeendet. aaaaaaaaaaaaaa




Closer med neyo är skit skön dans låt... lööööv it

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du lagt bloggen på hyllan?

2008-06-17 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0