Machmacii

Så nu har Papunzel äntligen fixat min blogg:) den blev ju super fin:)

Vi har precis syndat för sista gången på länge. Vi ska ej dricka eller äta skräpmat på en månad. Hur fan ska detta gå. skulle ej festa i helgen som va heller men så fort jag steg i i rapunzels lägenhet i fredags kom suget hos oss båda:P Vi är värsta
suparna haha helt sinnes. Börjar gå utför för vår del:P hahaha
Men vem kan motstå mongonars afton?
Värsta är att vi kan ju inte hålla det på en normal nivå. Utan var helg blir det minst en karatefylla:P

Imorgon ska jag med Rapunzel när hon ska färga håret. Om jag är lite piggare imorgon ska jag försöka ut och springa en runda. Måste komma igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0