On and on

this love i feel for you goes on and on

Jag har en vän som heter Rapunzel hon har en ny blogg men jag har ingen aining vad hon heter så kan inte kolla den:P hahaha
Sen saknar jag det lilla livet också. vad har hänt med våra mongokvällar?
:O:O

Ikväll ska jag iaf till Eslöv med min underbara Anna:) Jag ska sova över hos henne. hihi men först ska jag va med henne när hon jobbar. goooooood
Igår skrattade vi så våra liv har nog blivit mist 20 år längre:P

Slelin slelin slelin<3 i miss you like crazy. längtar som fan tills du kommer hem mina tårar kommer spruta när jag ser dig:)


Nej men vad sägs om ett jobb?
jo tack gärna men var fan finns dom????????

Hoppas jag får det i sjöbo:)


Kommentarer
Postat av: jooana

Hahaha men trodde du fått den fjant. Gå in på länken så ska du nog hitta den, min lilla rosa lin ;-) <3

2008-11-06 @ 18:58:58
URL: http://metrobloggen.se/jooanao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0