Savin' me


NU är all snö borta:( Oh kan man bli mer ledsen. nu känns allt grått och trist igen.
Igårkväll umgicks jag med Tim och Rasse och kollade film knappt sleden va denna svensken. har ju varit målarkung i 3 dagar nu ju. :P Men nu är det ätligen klart fast jag ska ju inte säga att det ine varit kul.

Ska nog umgås med min underbara Lilja i helgen:) hihi myspys

Men hemskt rent vad jag saknar min lilla Rapunzel. <3<3 Men får väl ner till ateljen och hämta mitt förkläde sen:P haahaha loooooooove

Idag blir det tvätta lite här hemma och sen umgås med jenny ikväll:) hihi kul kul kul

Igår va det julestädning på rummet som gällde:P ljusstackarna kom upp och lite sånt. hihi blev så mysigt.


Nu ska jag leta frisyrer och se om jag hittar något coolt jag ska göra nu till juletid:P
Längtar som faaaan till jul. det är såå mysigt och sen äääälksra jag presenterna. hihihi


8 dagar kvar:)<3

Kommentarer
Postat av: jooana

Har varit mycket med jobb nu. Det gillar vi inte :-( Saknar ju dig med mitt hjärta !!! <3 måste hitta på något i helgen, och hålla på som bara vi kan ;-) haha



<3<3

2008-11-27 @ 12:13:02
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: fiffi

svar: den är inte bara snygg, den är bra också :D hihi

2008-11-27 @ 16:24:48
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig min livslånga vän.. Nu e de inte långt kvar.. Visst kommer vi ses direkt? <3

2008-12-01 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0