Vill också haaaaa

Joanna min älskade fis jag vill också ha nomys nya låt men varför hittar inte jag den och bara du??? VAAAA:P och du hur går det nere på ateljen?

Har varit uppe med tuppen idag igen och målat tsm med tinna hon kommer och hämtar mig om en halvtimme så blir det att sätta frat med målarkonsterna igen:P För på fredag måste dte vara klart för då blir det inflyttning:) hihihi
Det va nog tur jag tog mig en timmes vila innan så jag orkar med:P men jag är helt grym på att måla nu ju...

Imorgon ska jag iaf sova länge utan att klockan ska väcka mig eller? :O

Sen blir det nog en träff med Jenny och Nellie imorgon också:) ska bli skoj:):)

Kommentarer
Postat av: jooana

du är väl för söt rosalin :-)



jodå ateljén flyter på, ditt förkläde är klart så du är välkommen att hämta det ;-) ahahah



älskar dig min lilla fis

2008-11-25 @ 16:51:59
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0