Changes

Livet blir inte alltid som man vill märker jag. Mitt hjärta känns nu helt tomt. allt händer så snabbt att jag knappt hinner med.
Men jag ska försöka kämpa vidare och jag hoppas på det bästa men du kommer alltid vara den jag älskade först.
Tack Ania & Joanna för din finns där för mig<3 behöve höra lite klocka ord ibland. all min kärlek till er<3
Mamma du är bäst vad skulle jag gjort utan dig. Jag älskar dig<3
Men slelin min älskade bästis jag hade behövt dig mer än någonsin nu. Men hoppas verkligen du kommit fram och har kunnat komma lite till rätta. Hör av dig så fort du bara kan. behöver höra din röst och veta att allt är okej.<3 Jag älskar och saknar dig massor.

Idag ska jag med moster till stallet. Behöver komma bort och rensa tankarna lite. Har inte kunnit smällt bagravningen än så åker bästisen och sen detta. men ja vad skulle livet vara utan motgångar. haha antagligen jävligt härligt:)

Tinna hoppas du har det super bra på din semester och ring så fort du kommit hem:)<3

Nej nu ska jag lägga mig vid tv.

gooodbye for now

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! Va har hänt?? Verkar som det bara händer tråkigheter just nu..

2008-09-30 @ 11:02:09
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0