sommaren var kort

Nu sitter man här på jobbet igen kanske är mina sista dagar här. verkade som det när jag pratade med en annan kollega. hmm tråkigt man ej blivit informerad bara.

Va på Arbetsförmedligen igår. känns skumt att man ska bli så vuxen redan att man måste hitta sig ett jobb.men men sånt är livet.

Va i stallet igrår och hälsade på. fick hoppa upp i sadlen igen och rida rocket lite.. HÄRLIGT<3 saknar den sötnosen som fan.. Papi är nog en sötaste men mest okeligaste häst jag träffat. han är nog bäst att ha på kort bara. hahahaha

Lördags va det fest hos Tinna. NAJS. Elin och Tinna hade 20års fest och det va en mkt trevlig fest. Kvinnoligan va samlad fast en av sötsakerna åkte hem lite väl tidigt .:( :P Ania dansade som aldrig förr hennes fötter va helt svarta.. hahaha
Tack Elin & Tinna för en mkt trevlig och behövlig fest<3<3

Roggan min fina vän. Varför du? Vi hade mer vi skulle göra här i livet, mer av den goda drickan att dricka och mer älgaställ att göra. framför allt hade behöver vi mer av ditt glada humör och dina knip i sidan. Allt känns helt ofattbart. Vet inte om jag har förstått det än och om jag någonsin kommer göra det.
Men Rikard är där i himlen och väntar på dig iaf. ni får ta hand om varandra tills vi ses igen!
Vila i frid vännen min<3

På lördag ska jag på fest i kristiandstad. moster och kusin ska ha värsta festen. det ska bli trevligt. köpte en ny klänning igår på s34. är mkt nöjd med den:) sjukt störigt att min klack är isönder på mina nya skor. aja får fix dom efter lördag.

Nej plikten kallar..

tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0