090424


Godmorgon

Då va det fredag igen:) Underbart ska snart till Rapunzel och så ska vi lägga oss i trädgården och sola idag igen. eller ja gräsplätten utanför R :P Hoppas det blir lite varmare idag.
Sen ikväll ska jag va taxi till mina päron. Får se vad som mer händer på kvällen.
Lörsdag ja skulle det vatt grillning men vet inte om det blir längre kändes som våra planer inte gck riktigt ihop. men men kanske löser sig. är inte alls så taggad längre iaf.
På söndag ska jag va modell till tinna<3 när hn ska göra sigg slutprov på sin nagelbyggarkurs. spännande hoppas hon klarar det men med min hjälp ska det väl inte va några problem:) eller vad säger du hjärtat? :)

Förstår inte mig på mina drömmar. ska nog skaffa mig en drömtydarbok.

Nej nu är det dags för frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0