Doften av grillat

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar. jag blir så glad när jag känner doften av grillat det är så sommar känsla över det hela. Tänkt på det alla älskar typ sommaren. Nästan aldrig någon som är glad när det är vinter. Jo jag och Tinna för vi älskar ju snö:)
Men jag ska inte va sämre och säga att jag gillar vintern men visst älskar jag sommaren:)
Hoppas på att jag får reda på jobben snart så jag kan planera med dom på gästis:)
Deklarerade innan. dom perngarna kommer klirra härligt i kassan när dom kommer. Hoppas verkligen jobb och sånt löser sig nu. att där kan bli mkt jobb på gästis och förhoppningsvis det andra jobbet i sommar. vill det sjukt gärna. Känns som dagen har vändt och känns mkt possitivare nu.
Fick dock aldrig säga hejdå till Ania för vissa hade så froktansvärt brottom inte ania då utan hennes skjuts. Aja!
 
Efter häldelsen i helgen har jag blivit sjukt fundersam.
Folk slutar aldrig förvåna mig men jag blev väldigt förvånad hur jag kunde hamna i denna konstiga situation.. Aaaa inte likt mig . hur kunde detta hända?

Kommentarer
Postat av: Ania

Jag vet. Men jag kommer den 29 maj. Så efter det kan vi ses i ett par månader igen :)

PUSS

2009-04-14 @ 21:42:23
URL: http://anias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig älskling<3

2009-04-16 @ 08:51:58
URL: http://allwayspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0