Godkväll

Så då va denna dagen avklarad. har sån satan huvudvärk men hoppas det är bättre irmogon. Har iaf åkt rullor idag sen körde jag hem till Tinna och så har vi solat hela dagen och bara snackar massa skit och skrattat. sen blev det en tur ut till stallet med emma och släppte ut fölet och senza:) som dom sprang. hihi
sen gick vi en halvtimme innan hon körde hem nu har jag precis kollat på tonårsliv. har många olika tankar efter det programet speciellt om hon som har anorexia. sjukt hemskt men ändå blir jag så irriterad på henne.

imorgon blir det nog en runda på gymmet men nog inte förrän sernare så man kan njuta av solen om det är fint väder. sen ska jag nog gå en runda med emma också senare på kvällen. Är skönt att gå en runda på kvällen innan man ska krypa ner.

Bli nu frisk Rapunzel<3 inte kul om du ska bli sjuk igen


jag funderar och funderar på varför situationer uppstår och varför det blir som det blir hela tiden.
Visst finns mirakel men ibland blir det inte som man vill


Undra när jag ska hitta någon jag kan älska igen är rätt avundsjuk på både Elin och Joanna som båda två har någon. hörs så härligt när ni berättar om vad ni hittat på med era käreste. haha men jag lovar jag är inte bitter på er för det:P <33


nej kanske ska hoppa ner i sängen nu och sova lite.

Godnatt gott folk  :)

Kommentarer
Postat av: Emma

vi ska till partyparadiset Sunny beach :) på bartenderutbildning! :-D

2009-04-20 @ 22:47:43
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0