Hej

Ser ut om solen inte ville komma fram idag:S Aja det blir nog bra ändå.
Igår på kvällen tillbringade jag den tsm med Rapunzel:)<3 vi va ute och gick tsm med emma sen kollade vi lite tv och snackade massa goja
hihi
Du är helt underbara min vän<3

Idag ska jag ringa bm i hörby orkade ej gå dit i morse va lite för trött sen ska jag få rätt på min lön hoppas jag vill ju kunna fixa håret innan helgen. men va fan har inte ett rött öre kar sen då... aaaaa får nog flörta lite med mamma och pappa.

sen ska jag ut och gå en runda hade jag tänkt också men tänkte vänta tills R är hemma om hon vill hänga med :D

idag får tinna sin nyckel till sin lägenhet i hörby. hihi snart kan vi lättare umgås och oftare ;)

Vad händer på valborg? någon som har några roliga planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0