Inte ett moln så långt ögat kan nå

Godmorgon
Jag är inte alls på bra humör idag vaknade nog på fel sida kudden. Sjukt irriterande och sen har jag sån huvudvrk så jag ej kan resa mig från ängen fick be mamma komma upp med pappas bärbara datan så kan kunde blogga lite.

Låg ute i solen hela dagen med Rapunzel. mys mys sen kom sandra.
Världens roligaste när sandra kom gav hon joanna blommor och sen slog hon henne på röven så låg där en gubbe ute (en utländsk) som kollade upp och sa är in lesbiska oh fy fan hahaha som vi alla skrattade. Men egentligen kunde han varit bög sån jävla fjolla han är när han ligger och solar. Men aja nu blir det inte mer chokelad från den gubben.
Hoppas min huvudvärk ger med sig snart så jag kan bege mig ner till systemet innan dom stänger men ser lite mörkt ut på den fronten:(
Bli nog grilla och sånt med joanna och sandra idag om jag hittar tillbaka mitt sug igen.

Blev förästen några timmars jobb igår började halv 7 på kvällen till halv 12 :) Va helt okej men lite väl stressigt och förvirrat eftersom det va vinprovning och 6 andra gäster och jag har inte så stor koll eftersom jag aldrig jobbat kväll innan. så jag hade en klump i halsen några gånger under kvällen men det va bara att svälja och försöka se glad ut.

Nej nu ska jg lägga mig igen och vila en stund till.

på återseende




 


Kommentarer
Postat av: E M M A

Ja det har du faktist rätt i, hihi

Men jag är som jag är, nu är brun utan sol köpt, men jag undrar när den kommer till andvändning:P<3

2009-04-25 @ 11:56:22
URL: http://eweman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0