Sliten som få

usch idag är jag verkligen helt slut i kroppen. Va med emma i stallet till klockan 12 inatt och hoppades på att hennes häst skulle komma igång och föla. men hörna och kliade i sönder sin svans. inte mkt till drama där inte. Innan det hade jag gått hem till emma så kollade vi greys och lite annats trevligt:)

Idag står det träning på schemat. ska bara får lite enegi så jag orkar ta mig dit också. men det löser sig ng. sen blir det nog en promenad ikväll också om inte jag blir helt för slö av träningen.

så jävla tråkigt att det blåser så mkt för annars hade det nog varit helt varmt.

Vad händer i helgen?

Kommentarer
Postat av: fiff

svar: mjo, exakt! :) men eftersom vi ändå är hemma själv hela helgen passade vi på att festa till de lite :)

2009-04-16 @ 17:58:07
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: fiff

svar: de är samma skit som de varit innan! :/

2009-04-17 @ 13:01:57
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0