underbara väder :)

oh jag bara älskar detta vädret ibland är det tur att va timanställd och det inte kommit igång riktigt där än för du kan man vara ute i det fina vädret och bara steka:) min mage blev extremt brun idag. lite besviken att jag smörjde in mig lite för där fick jag inte så mkt färg idag men man vill ju heller inte bränna sig.

igår käkade jag taco med joanna sen va vi ute och gick:) sen blev det Desperata hemmafruar med joanna sandra och emma:)

idag blir detut och gå med joanna och emma sen ska vi kolla greys :) hihi

funderbara fortfarande på vad jag ska göra imorgon jag och joanna kan ej bestämma oss. verkar som ingen kan göra det för nästan ingen som vet exakt vad dom ska göra. men men bestämmer jag mig ej ikväll så blir det nog inget speciellt.

ska till marie imorgon och äntligen fixa håret igen:) blir lite blonda slingor och klipp. ska bli super härligt mitt hår är helt långt igen känns det som . men vet inte riktigt hur jag ska klippa det men det löser sig nog. sitter och funderar om jag ska ha det svarta kvar i luggen. hmm älskar det verkligen men kanske dags för lite föränding. får se vad min kära frisör har att säga imorgon:)

nej nu ska jag handla lite till här hemma fattas lite i kylen. mjölk tex har fan ej druckigt det på jag vet inte när.
jag som älskar mjölk
har föresten nästan helt slutat äta bröd potatis pasta och sånt:) känner mig jätte slolt se om man minskar några kilo av det.
Men när nypotatisen kommer kan jag ej hålla mig längre för det är ju bara så fruktansvärt jävla gott:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0