Vår Vår Vår :)


Nu va det äntligen vår igen. blev lite ledsen när man trodde våren kommit innan och så kom det snö igen men nu är våren tillbaka:) Ska mysa i solen med Rapunzel idag och laga mat:) sen blir det träna ikväll och mer har jag inte planert.

Igår skulle egentligen jag och slelin till nova men vi bestämde oss för att skita i det. så det blev andra planer. stack ner och handlade blomma och gravljus och gick till vår kära roggans grav. saknar han sjukt mkt. stannade där ett tag och pratade minnen om alla älgaställ, popcorn i bilen lampr som gick i sönder fester och allt. sen bestämde vi oss för att ta en vår glass för hans skull. men när vi väl satt och skulle äta glassen gick solen i moln men inte deppade vi för det. Sen körde hon mig hem och hon och niklas begav sig till malmö.
Själv kom när jag kom hem blev jag helt förvånad för i hade inget köksbord och ingen tv där nere. Ringde pappa och han förklarade det hela min kära bror ska ju flytta igen så skulle han ha bordet och tvn va ju hans. Så jag skickade jag til R och stack dit där blev färgning av hår lite mat och sen greys:)

I helgen verkar det som det blir brännbollsgille:) kul kul men tråkigt vi i trion inte fått någon inbjudan. tur prahlan inforerade oss iaf:)



nej nu ska jag hjälpa R att moblera om:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0