Inte många dagar kvar :D


oh nu känns det att det snart är dags för semester snart:) Längtar som bara den ska bli så härligt.

jobb idag men hemma om för jag fick en som avbokade idag så stack hem om för jag har så satans ont i magen. :S

Imorgon är jag ledig:) då ska jag göra några ärende tex åka till kstad och växla pengar och träffa kusinvitamin och storebror:) ska bli trevligt:)

Sen blir det jobb i helgen sen ledig måndag igen:)

sen är det bara 4 dagar kvar att jobba sen är det SEMESTER DELUX :)

På fredag blir det ut och äta med Ania Emma Frida Carolin och hoppas på att Elin Tinna & Joanna också är sugna på lite god mat och härligt sällskap:)<3

sen blir det hem och försöka sova för kl ett åker vi till flygplatsen:)

Vet inte om jag hinner blogga innan jag åker men om inte så hörs vi när jag kommit hem.

bye bye



Kommentarer
Postat av: slelin

Jag följer gärna med.. :D MEn jobbar så får se om jag har en ledig lucka.. :D

2009-08-06 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0