All good things come to an end


Det kan bara va jag men känns inte som innan tyvärr. Why? Tänker jag på det för mkt eller. hmm
Måste nog ventilera mig hos någon snart.

Ligger iaf hemma i min säng och har ont i hela kroppen och halsen börjar göra mer och mer ont. Vill verkligen inte bli sjuk nu. Fast bättre nu än om en vecka. Då ska jag hjälpa Fian och Idah och flytta och så hoppas jag på lite fint besök från några mil längre upp :)

Min kväll består bara av tv tittande hela kvällen och sängdags tidigt.

Är fruktansvärt sugen på ost chips men orkar inte bege mig ut och köpa för då måste jag upp till konsum eller kvantum för de är dom enda som har dom.
men är kanske bra så slipper jag dom extra kilona :P


Oh vad jag vill ha melissa horns nya skiva.



Kommentarer
Postat av: Blondie

Melissa horn skiva är riktigt bra. Kan varmt rekomendera den. Där är riktigt underbara låtar :)

2009-12-03 @ 18:40:20
URL: http://natalieschiller.blogg.se/
Postat av: sofie

jo det är lite bättre nu .. igår va de påväg åt andra hållet :/ men idag känns de faktiskt bra! medicinen har börjat ta. hur är de själv gumman?

2009-12-03 @ 18:54:28
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0