Minus grader och frost :)

Nu är det kallt i skåne. Det va verkligen på tiden. Hoppas det håller i sig bara.

hade världens underbaraste dröm inatt om dig :) Va helt mysigt men den va lite galen också. Elin va helt galen haha skattar bara jag tänker på det. 
Ligger i min säng just nu vill inte gå upp är så kallt utanför mitt täcke.
Ska jobba på bvc idag igen. vaccinet på vc är slut igen så blir ingen vaccinering för dom äldre idag. får se hur det blir imorgon jag hoppas på att det inte blir för jag är helt trött på detta jobbet  nu. känns helt hemskt att säga det men ja. men jag får ju pengar iaf det är ju positivt.

Ikväll ska jag träna eller ut och gå har inte bestämt mig än.





Varför kan jag inte sluta tänka på dig?


Kommentarer
Postat av: Ania

Vad ska du göra på nyår då? <3

2009-12-02 @ 16:12:57
URL: http://anias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0