SNÖ :)


Jag är överlycklig att det snöar men inte att det smällter igen:( Men verkar som det ska bli kallt nu dom kommande dagarna så får hoppas det blir mer snö då :)
Läste precis att Ania min lilla örebroare kommer hem imorgon oh v kuuuuul:) Henne saknar vi
Pratade lite med Joanna på msn innan idag henne saknar vi massor massor <3

annars idag har jag jobbat världens segaste innan jag kom till skott och började klä på mig. så fick stressa lite. Väl på jobb va det bra. fick en dag till jag ska jobba nu den 23 i receptionen på vc
väl hemma blev det att slänga is sig middag sen till fian och idah. sjukt snyggt nu när dom målat om. vill också flytta.

Helgen va bra
fredags kollade jag idol med emma sen en runda till tinna
Lördags festade jag med fiffi, drog till ladan tinnisen va också med :)
Söndags mys med tinna. fick besök av andreas och tim skit kul får bara inte bort den satans tattueringen bara. men tinnas present slår ändå allt hahaha
sen kollade vi solstorm med hennes familj. :)


Helgen som kommer blir en mkt intensiv helg men kommer bli kul.
Kanske ladan på fredag med elin :)
Lördag fest i lödde
Söndag SLAPPA

Många tankar som snurrar just nu.
någon gör mig förvirrad



nu ska jag sova


Natti natti


Kommentarer
Postat av: Ania

Tack gumman! :)

Ska du till Lödde på lördag? :O

2009-12-17 @ 17:41:00
URL: http://anias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0