GALEN på detta . . .

Nej asså nu får det vara nog jag vill vara glad och tokig som jag alltid brukar va men nu är jag mest irriterad och ledsen på allt vad har hänt? hmm ja jag funderar och funderar kan ej komma på mer än att jag är arbetslös och det är sjukt ledsamt. Blev sjukt hjärtekrossad för några månadersen kan va lite det som spökar också men ändå jag har underbara vänner som alltid finns där så jag borde ju vara lite glad. men ack nej.

En sak är bra hade sjukt kul i lördags. . . men sen blev jag sjukt irriterad på en viss person hatar när folk ska skryta om saker och ting. tror dom har allt. sheeet ta tag i det istället och gör något av det. fast har kanske förmånga bollar i luften så du kan ej välja. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0