Kallt & vitt i Hörby


Igår när jag skulle försöka cykla hem fr¨ån Joanna så blev jag ett vitt monster. som det snöade. mys som fan fast kallt när man va ute.
Va med Joanna & Sandra och kollade på Majsans lägenhet . skit mysig !

Asså det är något lurt i min kropp jag kan ej sova länge längre. pappa säger att det är för vi börjat träna så mkt nu men jaha jag vill kunna sova länge ändå. Ska jag ändå ej göra något så kan man ju lika bra sova bort dagen. haha
Längtar till början av mars då jag äntligen kan få veta om jag ska jobba där eller ej. jag vill som fan ha jobb nu och där hade varit najs eftersom jag redan känner dom. :)

Nej måste nog snart slänga i mig lite frukost så magen ej är tom när jag och pappsi ska träna.
Och så ska jag ringa majsan. undra när hon öppnar aja tesar vid 10 halv 11 :)
Ikväll blir det nog en tur till Tinna:)
Imorgon ska jag och Rapunzel hitta på något . Vad har vi ej kommit på har någon nått förslag?


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0