Nothing

Tisdag hmm jag har nog något emot tisdagar för känns som var tisdag man vaknar har man inget att göra. inga planer eller något fast iförsig har jag nästan aldrig några planer längre.
Jobb? ja det är den stora frågan med det största utropstecknet efter...
Ska iafträna idag blev bara 45 minuter igår för där va så äckligt mkt folk på kvällen så jag och pappa pallade ej man fick ju vänta hur länge som helst innan maskinerna blev lediga sen va ju allibabba och hans rövare också där och stod och spände sig framför speglarna sjukt jävla löjliga. stick upp på atletklubben istället och spänn er nej för det vågar ni ej för där är för biffiga pågar. hahaha

Va hos Majsan igår och fixade håret så nu är man brunett igen hehe klippte håret precis som jag hade tänkt det med en liten detalj som jag ej tänkt på men det gjorde mkt på frisyren:)
Så tack :)
Nästa gång får där nog vara lite mer rött:)

Resten av veckan? Helgen? Va vad händer?


Igår va det hemskt kunde ej sova hade ingen ro i kroppen gick ut och gick kl halv 11 på kvällen men inte hjälpte det.

Min nya favorit Ne-Yo - Mad                                                                     love love love :)värt att lyssna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0